cartoons - spotprenten - karikaturen - illustraties

spotpen.nl :

cartoons - spotprenten - karikaturen - illustraties

spotpen.nl :

Ga naar de inhoud

Klantvriendelijk ? winkel service van de zaak klantgerichtheid

Inhoud 1
36.

Klantvriendelijk?- Service van de zaak: klantgerichtheid - Het personeel? Dat heeft alleen aandacht voor elkaar.



----- Krantenverhaal - Onderwerp: Een onverschillige uitstraling van het winkelpersoneel en de mensen in de horeca.
Is de Nederlander vriendelijk?

----- De eerste winkel van Kijkshop werd in 1973 geopend in 's-Hertogenbosch.

----- Kijkshop introduceerde een nieuwe werkwijze.
• Alle producten staan in glazen vitrines.
• Een artikelomschrijving met een artikelnummer biedt de klanten inzicht.
• De winkelbediendes staan alleen achter de balie.
• Het productnummer kan op een bestelkaart ingevuld worden en bij de kassa worden ingeleverd.
• Vanuit het magazijn worden de producten naar de kassamedewerker doorgesluisd.

----- De Kijkshop is heeft deze manier minder kosten dan normaal: Minder personeel ► Minder financiĆ«le kosten...

Toegevoegd 23.01.2018
(internetconcurrentie)
In 2018 verdwijnen de winkels: .....Failliet...


----- 20.07.08

► Info
Terug
• copyright tekeningen • spotpen.nl •
e-mail-logo spotpen.nl
spotpen.nl : cartoons - spotprenten - karikaturen - illustraties - zoeken
Terug naar de inhoud